plEnglish  plČesky
Strona główna
Serwis Detaliczny

Historia Latex Mastercars Racing

Marcin Trzewiczek swoją przygodę z wyścigami motocyklowymi rozpoczął w 1998 roku, startując w Mistrzostwach Polski w klasie SPORT 600. Tuż po sezonie wyścigowym 1998 założył rodzinę, co spowodowało przerwę w wyścigach aż na 10 lat.

Dopiero w roku 2008, dzięki swojej pasji i pozyskaniu nowego sponsora – hurtowni opon LATEX OPONY powrócił na pola startowe Międzynarodowych Motocyklowych Mistrzostw Polski .

Sezon wyścigowy 2008 zakończył na III miejscu w klasyfikacji generalnej w kategorii PRETENDENT. 

Rok 2009 to dla Marcina przejście o klasę wyżej do Pucharu Polski - ROOKIE 600 z licencją wyścigową "B" . Od tego roku rozpoczął oficjalne starty w barwach LATEX MASTERCARS RACING.

Był to dla niego udany sezon, w którym mógł zdobyć większe doświadczenie poprzez starty na swoim ścigaczu, na wielu torach wyścigowych. Poczynił wówczas ogromny progres - z rundy na rundę poprawiał swoje czasy okrążenia, za każdym razem stając do wyścigu z pierwszej linii startowej. Niestety był to też bolesny sezon z licznymi upadkami, które miały miejsce w trakcie walki o czołowe miejsca na mecie. Przez te pechowe zdarzenia, na podium udało mu się wtedy stanąć tylko raz.

W roku 2008 i 2009 ścigał się motocyklem marki TRIUMPH DAYTONA 675. W kolejnym roku 2010, udało mu się przejść do klasy mistrzowskiej z licencją wyścigową "A" oraz zmienić klasę motocykla z "600-sześćsetki"  na "Superbike", czyli na motocykl o pojemności jednego litra i mocy około 200 koni mechanicznych. Ten motocykl to BMW S1000RR, na którym jeździ do dzisiaj.

Sezon 2010 był dla niego bardzo udany a zarazem bardzo ciężki, ponieważ jak sam Marcin Trzewiczek wspomina: "Całkiem inaczej się jeździ sześćsetką a całkiem inaczej litrem ". W 2010 roku wystartował w Pucharze BMW, który ukończył na szóstym miejscu w klasyfikacji generalnej. Równocześnie wystartował też w kilku wyścigach serii MMMP STOK 1000.

Rok 2011 przebiegł podobnie jak rok 2010 z tymże udało się na jednym z wyścigów Pucharu BMW stanąć na wysokim III stopniu podium. Rok 2012 i 2013 to udział w Mistrzostwach Polski w klasie STOK 1000. W 2012 roku udało mu się zająć 17 miejsce w klasyfikacji generalnej, a w 2013 - 7 miejsce. Dzięki tym sukcesom zespół LATEX MASTERCARS RACING zajął 2 miejsce w klasyfikacji sponsorskiej.

Opony
Innowacyjna gospodarka, Projekty unijne
opony
falken Hankook continental pirelli bridgestone firestone uniroyal infinity Kumho Tyres Starfire Aeolus Nankang
Tworzenie stron www: Data Quest | Polityka plików cookies